środa, 13 marca 2019

476. Komplet na dzień babci i dziadka

Hej, hej.

W styczniu umknęło mi kilka prac na Dzień Babci i Dzień Dziadka... Wróćmy do nich...
Dla pewnej Klientki wykonałam komplecik: dla babci opakowanie na merci natomiast dla dziadka opakowanie na wino.
To pudełko "winne" może nie jest (a może jest?) ale uwielbiam takie przeznaczenie dla nich, mieści się większość różnych butelek a ofoliowane prezentuje się bardzo elegancko.

Komplety wykonałam z:
-papiery Essy Floresy
-tekturki Fabryka Weny
-wszystkie digi stemple I love digi
-baza na merci Filigranki
-baza na wino Rzeczy z papieru










Ceny:
merci 25 zł
wino 27 zł 

Pozdrowionka,
MarSi

19 komentarzy:

  1. Piękny komplet, podoba mi się zestawienie kolorów :) dziadkom na pewno przypadło do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Marlenko. Ja również mam nadzieję że Dziadkowie zadowoleni...

      Usuń
  2. Wspaniały komplet wykonałaś. Taki elegancki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne opakowania, tworzą bardzo zgrany komplet :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla zgranego małżeństwa zgrany komplet :)
      Ale faktem jest że zarówno dla Kobiety jak i dla mężczyzny dobrze mi się z nich tworzyło...

      Usuń
  4. Piękne kolory, dziadkowie byli pewnie zachwyceni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny komplet jestem pewna że dziadkowi i babci bardzo się spodobało :)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.