niedziela, 7 kwietnia 2019

498. Na pożegnanie koleżanki z pracy

Witajcie,

niedawno miałam przyjemność wykonać kolejną kartkę na pożegnanie koleżanki  pracy...

Myślę, że jak tylko rzucicie okiem domyślicie się w jakiej firmie pracuje ta Załoga -poproszono mnie bym jakoś nawiązała do tej firmy.

Takich prac wykonałam już kilka, jeśli chcecie zobaczyć inne, możecie zrobić  to tutaj.

Taka kartka to świetna pamiątka dla koleżanki, która zmienia praca. Dobry cytat na dalszą, inną drogę życia. Miejsce na życzenia od serca i sporo na podpisanie się.


Komplecik wykonałam z:
-pudełko Rzeczy z papieru
-papiery Lemon Craft kolekcja Sense and sensibility
-tekturka Pure and natural





 

Cena 60 z zł przesyłką

Pozdrawiam Was serdecznie,
Martyna Siekirka

19 komentarzy:

  1. WOW! Świetnie nawiązałaś do firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny komplet, pięknie nawiązałaś do firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Taaak, ale też tak sobie myślę, że każda rzecz kupiona "specjalnie pod dana osobę" jest świetna, bo widać, że ktoś się postarał, pomyślał za wczasu, przygotował...

      Usuń
  4. Świetny komplet, jestem pod wrażeniem jak niebieskie różyczki spasowały się z pomarańczowym kolorem :) Dla mnie pomarańczowy to trudny kolor, którego unikam, może też dlatego, że za nim nie przepadam, ale Twój komplet zrobił na mnie pozytywne wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny komplet, bardzo energetyczny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny komplet, ciekawie wygląda w tych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wszytsko połączyłaś, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.