poniedziałek, 22 kwietnia 2019

502. Zaproszenia komunijne

Heyka,

trochę mnie tu było, ale doby mi brakło, kilka zamówień trzeba było skończyć, no i święta i praca iii.. może jakiś brak weny do bloga... No ale, jestem wróciłam i obiecuję z powrotem regularność w publikowaniu :) Szczególnie, że wprawdzie na blogu mnie nie było, ale pracy twórczej nie brakowało i mam co pokazać...

Dziś przedstawiam Wam kolejny zrealizowany projekt: zaproszenia na pierwszą komunię świętą.



Zaproszenia powstały na podstawie gotowego projektu z mojego sklepu jednak lekko je zmodyfikowałam.
Jak Wam się podobają? Mi wydaje się, że są proste i eleganckie. Bardzo podoba mi się ta wycinanka z IHS jest taka... Świetlista. Delikatna.

Zaproszenia wykonałam z:
(50 szt. jedynie 13 zł -serdecznie polecam Drogie Scraperki)
-papiery UHK Gallery
-tekturka chłopca Filigranki




Cena 8 zł /1 szt.

Pozdrowionka,
MarSi

20 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ojeeju, jak mi miło. Dziękuję za takie miłe słowa!

      Usuń
  2. Świetne, pomysłowe, idealne dla chłopca!

    OdpowiedzUsuń
  3. Te papiery sa do zadań specjalnych. :-) Pięknie wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne i eleganckie zaproszenia :)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.