sobota, 2 maja 2020

632. Leśny album z ZoJu desgin "Forest Dream"

Witajcie,

dziś chciałam Wam pokazać albumik jaki wczoraj dałam przyjaciółce na urodziny. Już w trakcie robienia wiedziałam, że będzie dla Niej... Od razu mi do Niej pasował :)

Album jest na zdjęcia 9x13 oraz 7,5x10 (można wywołać dwa zdjęcia na formacie 10x15 po czym je przeciąć na pół).

W albumie przeważa kolor zielony jak na okładce, ale łączy się np z fioletem, różem. Ma wspaniałe kolory, do tego fajne teksty, sporo kieszeni oraz nieprzeładowanie sprawiło, że jest absolutnie niezwykły.
Wykonałam go z:
-papieru ZoJu design kolekcja Forest Dream
-tekturka na okładce Fabryka Weny


Albumik możecie obejrzeć na filmie:


lub na zdjęciach




 













 
 


11 komentarzy:

  1. No jest świetny, taki blisko natury :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny album i te kolory, super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Absolutnie przepiękny! Zachwycający! Jeśli kiedyś będę chciała się nauczyć robić albumy, to będzie to taki album <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny klimat stworzyłaś w tym albumie... leśny..

    OdpowiedzUsuń
  5. O jacie ale czadowy album.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest rewelacyjny:) dopracowany w każdym calu 🤩

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacyjny, bardzo dopracowany album :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny album, wspaniałe te papiery, stworzyłaś z ich pomocą cudny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjny album, wspaniale leśny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny! Bardzo podobają mi się te papiery.

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.