poniedziałek, 11 maja 2020

635. Exploding box pełny domowego ciepła

Witajcie w nowym tygodniu,
dziś chcę Wam pokazać box, który bardzo lubię. Jest taki mój: pełen ciepła, z książkami, ogniem z kominka i bujanym fotelem.
Zrobiłam go na craftowej bazie i teraz z perspektywy czasu (to też zaległa, zeszłoroczna praca) żałuję, że tekturek nie poembosowałam na złoto... Zadowolona jestem z papiery jakim okleiłam pudełku z zewnątrz, fajnie ożywia ta zieleń całość.

Box jest wyjątkowy, gdyż wszystkie skrzydełka ułożyłam "d środka" aby go obejrzeć trzeba go odwracać, na ogół wszystkie ścianki ozdabiam w tę samą stronę.

A pudełeczko wykonałam z:
-baza Rzeczy z papieru
-paiery Mintay
-tekturki Filigranki








Pozdrawiam,
Martyna S.

7 komentarzy:

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.