niedziela, 7 czerwca 2020

636. Ślubnie

Cześć,
dawno mnie nie było... Mam nadzieję, że powoli już mi się wszystko normuje. Pierwsze 4 miesiące roku ładnie blogowałam, w maju poległam, za dużo się działo... W pracy ciężko... I wszystkiego za dużo... Oby już było spokojniej...

Dziś praca... Trochę na zamówienie (muszę tylko dodać personalizację) trochę z "obowiązku" bo robiona na #scrap16chellenge (opis na moim prywatnym kanale) a trochę dla przyjemności... Pocięłam nowe papiery od ABstudio AgaBaraniak.com -ostatnio zrobiłam tam wielgaśne zakupy, więc pewnie sporo prac z tych kolekcji się wkrótce pojawi.

Komplecik wykonałam z:
-papiery ABstudio AgaBaraniak.com kolekcja "The Versailles"
-Elementy wycięte AB Studio wycięłam dwa razy drzwi i elementy roślinne z kolekcji
-Tekturki @Anemone
-Kwiaty Prima
-Maska AB Sttudio -duża rozeta
-Farba Alchemy
-Perełki w płynie Nuvo
-Kryształki
-Serwetka z wykrojnika też Prima -chyba największa klasyka...







Pozdrowionka,
MarSi

7 komentarzy:

  1. Przepięknie Ci wyszła! Uwielbiam papiery AB, szkoda, że nie umiem z nich tworzyć, ale może wkrótce się to zmieni. :)
    Spokoju Ci życzę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny zestaw w pięknej kolorystyce

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnie, cudnie! Z czarnym kolorem wygląda poważnie, do tego ażury, kwiaty - pasują idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW fajny komplecik ci wyszedł.

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.