czwartek, 15 października 2020

681. Wilczy kalendarz

Witajcie,

dziś przybywam do Was z kalendarzem na rok 2021. Tak, tak dla mnie to najwyższy czas już pomyśleć o tym temacie.
Jeśli takowy chciałabyś zamówić zapraszam do kontaktu, lub zachęcam do zaglądania w najbliższym czasie na pewno wiele tu pokażę.
Dziś prezentuję kalendarz z pięknym dostojnym wilkiem oraz dwoma inspirującymi hasełkami: "rozwiń skrzydła" oraz "to Twój dzień". Szyku dodaje całości złoty lustrzany papier.
Kalendarz wykonałam z kolekcji ECLIPSE od ZoJu Design  na bazie z Fabryka Weny .
 
Do wykonania kalendarza skorzystałam z dużego bloczka -na okładce w tle jest arkusz nr 3, i na tylnej i na przedniej, natomiast w środku tenże sam arkusz tylko jego druga strona. Natomiast wilk wycięty jest z małego bloczka i również z małego bloczka jest wianuszek na którym wilk jest przyklejony. Napis kalendarz również wycięty jest z liter z małego bloczka. Wykorzystałam również napisy dołączone do kolekcji.

 

Niebawem oczywiście kalendarze zaczną wskakiwać na półki mojego sklepu, tymczasem jeśli wiecie, że to ten jest Waszym wymarzonym zapraszam do KONTAKTU.

 










Cena 60 zł 

Pozdrowionka, MarSi

5 komentarzy:

  1. Piękny! Ten wilk jest super! Zawsze żałowałam, że mnie się kalendarze nie sprawdzały. :( Ale mogę zrobić sobie notes. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniale ozdobiona okładka! Napis pasuje do kalendarza, jest motywujący na cały rok! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny, ja ostatnio nic nie robię jakoś się zblokowałam, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny kalendarz, papiery są świetne :)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.