niedziela, 4 października 2020

679. Exploding box na chrzest

Heyka. 

Po pierwsze wybaczcie kiepskie zdjęcia, ale te papiery od Scrap 8 są tak ładne, a box wszedł mi dosyć fajnie, więc nie mogłam się oprzeć by Wam go nie pokazać.

Niestety tak to jest jak fotografuje się na ostatnią chwilę, przy Kliencie...  

Boks wykonałam w pastelowej: szaro różowej kolorystyce. Na środku boxa umieściłam pudełeczko, ponieważ Klient w prezencie ma przygtowany łańcuszek, natomiast na tymże pudełku umieściłam dzidzię w beciku.

Wszystkie tekturki są z Fabryki Weny.

Natomiast serwetki, te białe kwadratowe w środku i ta okrągła na wierzchu, wycięte są wykrojnikami od Craft Passion. 

Dzidzia wycięta na wieczku pudełka jest z digi stempli od I Love Digi -z takiego fotograficznego, uroczego, zestawu. 

Całość uzupełniłam różyczkami od Ewy Marzec.

Rzadko tworzę takie "poukładane boxy. Na ogół każde skrzydełko ma inną kompozycję, tutaj natomiast jest równiutki i każde skrzydełko podobne z warstwą lustrzanego złotego papieru.





 

 Cena boxa 100 zł

Pozdrawiam Was cieplutko,

Martyna Siekirka

7 komentarzy:

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.