wtorek, 22 września 2020

678. Na pożegnanie koleżanki z pracy

 Dzień dobry,

kartki na pożegnanie koleżanki /kolegi z pracy to zdecydowanie popularny temat, który gości w mojej pracowni. Różne to odejścia... Na emeryturę,  do innej pracy, w poszukiwaniu szczęścia. Jaki by powód nie było miło mi, że chcecie takowe pożegnanie połączyć z papierową pamiątką spod moich rąk.


Dziś taką pracę właśnie chcę Wam. Elegancki, uniwersalny komplecik na pożegnanie. Ni to emerytura, ni zmiana pracy, więc tylko z uniwersalnym "zdrowia i powodzenia"... 


Kartkę wykonałam z kolekcji od Scrap 8 -jest to nowa marka na naszym scrapowym rynku. Pojawiły się 2 kolekcje -jedna piękniejsza od drugiej. Cięcie jej (prócz żalu) to była sama przyjemność... Wiecie... Znacie to połączenie żalu i przyjemności jednocześnie?! Wiem, że znacie...

Tekturki są z Fabryki Weny



 





Cena 55 zł

Pozdrowionka, MarSi

6 komentarzy:

  1. Przepiękne papiery wybrałaś do tej kartki. Też mnie cieszy, jeśli ktoś chce dać w prezencie prawdziwą kartkę, zwłaszcza jeśli sam ją jeszcze wypisze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba! świetne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne :) mnie jakoś te papiery nie przekonały, jak widziałam je na zdjęciach w internecie, ale może na żywo wyglądają lepiej

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz widzę te papiery... Dość oryginalne są... Bardzo ładną kartkę stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne papiery dobrałaś, cudnie to zrobiłaś, pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.