sobota, 19 września 2020

676. Morski album

Hej, hej

Dziś pokażę Wam album. Pierwszy taki: MORSKI.

Wykonałam go dla Koleżanki z pracy, która odeszła właśnie na emeryturkę.

Robiło mi się go wyjątkowo przyjemnie, gdyż Pani Basia nie raz kupowała ode mnie moje rękodzieło. Każdą pracę jaką pokazywałam w pracy pierwsza oglądała i podziwiała... Wiecie... Takich Fanów życzę każdemu. A Pani, Pani Basiu, dziękuję. Zrobienie dla Pani tego albumu to była ogromna przyjemność.

Album po stronie lewej ma miejsce na zdjęcia + dużo ozdób, takie mini layout, natomiast na prawych stronach ma klapki, magnesy i miejsca na więcej zdjęć mniej ozdobionych. Za to z pięknymi morskimi widoczkami.

  Album wykonałam:

-na bazie z Eco Scrapbooking

-z papierów Mintay kolekcja Suntastic oraz ScrapBoys kolekcja Summer Breeze

-stemple do oznaczenia formatu zdjęcia Little Corner Design - Agata Kochanowska

 

Album możecie obejrzeć na filmie:


lub na zdjęciach

(jak klikniecie na zdjęcie wyświetli się duże i wygodnie strzałeczkami będziecie mogli przewijać)







 





















 
Jestem bardzo ciekawa jak Wam się podoba mój najnowszy album, wręczony Pani Basi dokładnie wczoraj 18 września :)

Pozdrawiam cieplutko, Martyna Siekirka

8 komentarzy:

  1. Piękny! Cudnie dobrałaś te wszystkie ozdoby i koroneczki. I super, że tyle zdjęć, uwielbiam zdjęcia prac!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Zjawiskowy album! Papiery są super, napawają album relaksem-idealny motyw na czas emerytury :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny, bogaty, ale zarazem praktyczny album :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czaderski album ! Super robota.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały szkoda, że ja nie robię albumów takich tematycznych ... chyba nie potrafię...

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.