poniedziałek, 7 września 2020

674. Album "Lady"

Witajcie,

ach jaka przyjemność była z tworzenia tego albumu, a że robiony był na wczoraj -tak też był zamówiony, to nie było czasu zastanawiać się i przeciągać. Trzeba było siąść i zrobić. Ale takie prace u mnie zawsze wychodzą najlepiej. 

Natomiast zdjęcia takich prac nie zawsze są doskonałe, ale może film będzie czytelniejszy -go na szczęście zdążyłam nagrać... 

Album miał być uniwersalny, preferowany kolor: zieleń, i raczej kobiecy, może glamour...

Czy Klienci znają nasze kolekcje?! Moi czasem mam wrażenie, że tak, bo od razu wiedziałam, że wykonam go z kolekcji Lady od Mintay by Karola. 

Całość uzupełniłam elementami wyciętymi z tejże kolekcji, elementami tekturowymi oraz serwetkami od CraftPassion.

Maty oznaczyłam stempelkami od Little Corner Design - Agata Kochanowska.

Album możecie obejrzeć również na filmie: 

https://youtu.be/40Kmiubj4Wg  

 

Cena 250 zł 

Cieplutko Was pozdrawiam, Martyna Siekirka

9 komentarzy:

  1. Wspaniały album Martyno. Taki kobiecy, bardzo podobają mi się te kolory, ta zieleń... Super projekt wykonałaś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny! Uwielbiam, jak dobierasz kolekcje do albumów, to zawsze jest inspirujące. Jasne, e klienci znają! Gdybym była klientką, to sama wybrałabym kolekcję! :D Łatwo by nie było, bo chciałabym mieć to wszystko, czego sama nie umiem zrobić. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny album w cudnych kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny album, zieleń w połączeniu z różem rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne są Twoje albumy, a intensywna zieleń ... wiesz co bym z nią zrobiła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny, bardzo dopracowany album :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Chcesz powiedzieć, że zrobiłaś go aż tak błyskawicznie!?!?! Świetny album! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny urodzinowy komplet. Te papiery są idealne do takich "babskich" prac.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczny album:) Cudownie pomyślany i wykonany:)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.