poniedziałek, 23 listopada 2020

691. Kartki świąteczne ze strukturą drewna

 Witajcie,

niedawno kupiłam nowe narzędzie... Od razu, kupując, wiedziałam, że będę chciała je użyć do kartek na Boże Narodzenie, właśnie do takiego może surowego tonu? Do minimalizmu...

Wykonałam kartki, w których papier wygląda jak drewno. Czy ciekawie wyszło? Jak Wam się podobają?

Papier dodatkowo troszkę pobarwiłam brązowym tuszem, bo przecież żadne drewno nie jest idealnie jednobarwne.

Dużo dokładać nie chciałam. Przykleiłam więc szopkę lub obrazek, dodałam napis i kartki gotowe.


Te i inne kartki na Boże Narodzenie czekają na Was w moim sklepie internetowym:

https://wariacjemartyski.pl/pl/c/Na-Boze-Narodzenie/51

 

a inne pamiątki świąteczne i nowo roczne (kalendarze) czekają wszystkie razem, tu:

https://wariacjemartyski.pl/pl/c/Boze-Narodzenie/82 

 

 A owe narzędzie, jakbyście Scraperki chciały wiedzieć, to oczywiście folder do embosingu. 

3D -od Tima Holtza  nr 662718 -ja kupiłam go z Retro Craft Shop






Cena 12 lub 14 zł /1 szt.

Pozdrawiam Was serdecznie, Martyna Siekirka

5 komentarzy:

  1. Piękne kartki.
    Tło wygląda super.

    OdpowiedzUsuń
  2. Embossing? Wygląda super! Szczególnie te z szopkami, jakoś to drewno pasuje do tekturek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo piękne kompozycje. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Proste, minimalistyczne ale śliczne, ten papier z motywem drewna bardzo fajnie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.