niedziela, 29 listopada 2020

692. Świątecznie w zieleni

Witajcie,

dziś przedstawiam 3 świeckie kartki świąteczne. W sumie takie roślinne. Dużo zieleni, troszkę liści, 
kwiatów i świąteczny napis. Całość bez wątpienia w klimacie świątecznym.
 
Wszystkie świąteczne kartki, drobiazgi na upominki i kalendarze na nowy rok 
czekają na Was w moim sklepie: 
 
 
 
 
Kartki wykonałam:
z cudnych papierów od 
NI mniej ni więcej digital papers
-wykorzystałam kolekcję Mystery December, skorzystałam również z digi stempli z kolekcji Snowy Winter oraz ramek z tejże kolekcji. Dla mnie to niezwykle wygodna opcja -móc na bieżąco drukować co mi potrzebne -regulować rozmiar i nasycenie barw.
 



 Cena 15 zł / 1 szt.

Cieplutko Was pozdrawiam, Martyna Siekirka

5 komentarzy:

  1. Bardzo fajne, faktycznie klimatyczne. Ze świeckimi jest o tyle fajnie, że można wykorzystać absolutnie każdy motyw. Moja dzisiejsza jest np. pogańska - posłaniec, anhielos, przyniósł Mitrę. To dla moich znajomych. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne kartki, przyjemne dla oczu i delikatne :)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.