poniedziałek, 4 stycznia 2021

711. Nowy rok, nowy kalendarz ręcznie robiony

Witajcie w Nowym Roku,

Kochani Sympatycy Wariacji Martyśki, życzę Wam dużo zdrowia na ten roku i życzę Wam by był dobry, by każdy dzień dał coś co wywoła uśmiech.

A'propos Nowego Roku... Czy razem z nim przychodzi nowy kalendarz? Taki ręcznie robiony.

Ja uwielbiam rozpoczynać nowy kalendarz. Od kilku lat już używam swego własnego. Uwielbiam przepisywać ważne rzeczy, uzupełniać urodziny jakieś plany, spisywać, przepisywać... A niektóre rzeczy, kartki po prostu sobie przekładam... Bo to przecież rękodzieło, czyli rzecz dopasowana...

Dziś przedstawiam garść, i to nie małą, kalendarzy na 2021 rok.

W moim sklepie sporo ich na Was czeka: notesowe, na biurko jest też jakiś na ścianę.

Zapraszam: https://wariacjemartyski.pl/pl/c/KALENDARZE/47

 

Kalendarz wykonany z papierów od Caft Passion kolekcja Glamour Dreams, grafika z napisem jest od ZoJu Design, dawno dawno temu nim powstała marka... Aga wypuściła kilka takich uroczych digi...

 

Kalendarz wykonany z papierów od Zoju Design kolekcja Eclipse.


 
Kalendarz wykonany z papierów z Actiona, grafika z napisem jest od ZoJu Design.


 
Kalendarz wykonany z kolekcji od Mintay Paper, kolekcja Urban Jungle.
 
 
 

Kalendarz wykonany z papierów od AB Studio, kolekcja Diary.



Kalendarz wykonany z papierów od AB Studio, kolekcja Emerald Queen.

Grafika z napisem jest od ZoJu Design.





Blogerki, czy Wy też macie taki problem z postami? Jak mam coś ustawiać w zdjęciach to mnie coś.... No wiecie... Jak chcę ustawić zdjęcia 3 w jednej linii, albo zmienić ich kolejność... Ten post mi zajął niepobotyczną liczbę minut...

Ceny kalendarzy 48-70 zł

Pozdrawiam Was Noworocznie,

Martyna Siekirka

6 komentarzy:

  1. Ależ Ty mas głowę pełną pomysłów! Każdy kalendarz jest super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie są świetne! Najbardziej mi się podoba... hm, pierwszy i ostatni. :D
    Też mam ten problem. Jak chcę zmienić kolejność zdjęć, to muszę skasować wszystkie i pojedynczo dodawać od nowa. Wkurzające. I wkurza mnie to nowe przymusowe formatowanie posta, które zawsze na początku najpierw muszę skasować, inaczej wciska mi podwójne przerwy między akapitami. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do formatowania nawet nie dotarlam, nie ogarnelam, ogolnie mnie wkurza ten blog teraz... ale nie mam sily by sie nad nim pochylic rozpracowac entery i zdjecia źle działają, tworzą się dziwne akapity... nie ogarniam i nie mam sily dojsc do tego.

      Usuń
  3. Piękne kalendarze.
    Pierwszy podoba mi sie najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne kalendarze z pięknym przesłaniem

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.