wtorek, 5 stycznia 2021

712. Notesy na lodówkę -praktyczna ozdoba

Witajcie,

dziś przedstawiam Wam kolejną porcję notesów na lodówkę. Wprawdzie kilka mi się rozeszło nim zdążyłam im poczynić jakąś sesję zdjęciową. Ale ta 5 nie uciekła.

Notesy na lodówkę z magnesem to naprawdę praktyczna ozdoba pięknie wygląda a jednocześnie nie trzeba szukać kartki by spisać np listę zakupów, czy napisać mężowi rano: "Miłego dnia" -prawda, że miłe rzeczy można za jego pomocą robić?


Notesy czekają na Was w moim sklepie internetowym:

https://wariacjemartyski.pl/pl/c/NOTESY/52

 

Myślę, że te notesy są doskonałym prezentem na zbliżający się Dzień Babci i Dziadka, to pomysł by jednak coś dać dla osób... które mają wszystko. Mogę oczywiście je spersonalizować lub stworzyć zupełnie nowy notes na lodówkę pod Wasze preferencje.

 











Cena notesów, 32 zł / 1 szt.

Pozdrowionka, Martyna Siekirka

4 komentarze:

  1. Takie magnesy sa super praktyczne. I na dodatek cieszą oko.
    Może czas zmienić mój? Zainspirowałaś mie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne są! To jedna z form, które bardzo lubię, ale sama jeszcze nie próbowałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pożyteczne i praktyczne zwłaszcza kiedy pamięć zawodzi, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne wszystkie. Wszystkie wykonane z pięknych kolekcji. Eh...kiedy ja usiądę żeby zrobić swoje 🤷

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.