niedziela, 17 lutego 2019

466. Komplet ślubny

Hejka,

spotkał mnie zaszczyt gościnnego występu na blogu producenta elementów tekturowych, które bardzo często pojawiają się w moich pracach.
Asia z  Fabryki Weny zrobiła dla mnie już bardzo wiele projektów "na specjalne" życzenie...
Dziś kolejny taki przygotowany na konkretną potrzebę: tekturka nie do końca ślubnej pary.
Dołożyłam jeszcze cytat, idealny na ślubną pamiątkę, listeczki i borderek z serduszkami.

Więcej o pracy i o mnie możecie poczytać na fabrykowym blogu:
-bardzo bardzo zachęcam Was byście tam zajrzeli :)


A swoją drogą pamiętacie kolorowe kartki z wesołymi napisami O TU je zobaczycie, te napisy Asia też zrobiła dla mnie... :) -świetne są, kilka jeszcze mam, na moim kalendarzu też jeden z nich wylądował... 




A komplecik ślubny wykonałam z:
-tekturki Fabryka Weny
-papiery Lemoncraft kolekcja Fresh Summer
-pudełeczko Rzeczy z papieru



P.S. Jeśli i Wy potrzebujecie taką spersonalizowaną pracę, wyjątkową i jedyną w swoim rodzaju, zapraszam do kontaktu.






Cena 50 zł

Pozdrowionka,
MarSi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.