czwartek, 21 lutego 2019

467. Exploding box na ślub

Dzieńdoberek,

dziś przedstawiam Wam kolejny exploding box (kliknij na słowo, a zobaczysz inne moje boxy) na ślub, bardzo ukwiecony. Box jest w troszkę nietypowych kolorkach, ani to delikatne biele, ani to pastele... Jest sporo szarości, trochę desek do tego mocny, taki troszkę brudny, róż. Myślę jednak, że całość fajnie się komponuje... Ciemne podkreśla, jasne sprawia, że jest delikatniej... Róż dodaje romantyzmu... 

Wykonałam go z:
-baza boxa oraz kopertka Rzeczy z papieru
-papiery CraftPassion
-tekturki, płaskie i 3D,  Filigranki
-digi stempel Stemplove









Cena za exploding box 60 zł 

Pozdrawiam,
MarSi

21 komentarzy:

  1. Bardzo romantyczne pudełeczko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A myślałam, że takich "romantycznych" prac nie umiem tworzyć... A jednak :)

      Usuń
  2. Fajny box, świetne kolory - ślub nie musi być tylko w bieli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uff, jak dobrze, że nie musi, bo miałabym trudność w tworzeniu... :)

      Usuń
  3. Ojeeeju, jak mi milusio. Cudny pourodzinowy prezent czekał na moim własnym blogu na mnie. Dziękuję Wam za tyle miłych słów. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne pudełko, świetne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo eleganckie pudełko :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam tę formę, świetne pudełko ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pozdrowionka z Komentarz przy kawie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne pudełko, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.