wtorek, 21 lipca 2020

651. Album na komunię

Witajcie,

dziś prezentuję Wam album na I Komunię Świętą.

Album jest dla dziewczynki, cały w różu, czarna baza natomiast podkreśla i wydobywa kolory. Sprawiła, że nie jest mdły. Uwielbiam czarne bazy.

W przeciwieństwie do czarnych baz, które lubię, nie przepadam za różowym kolorem... Wiecie, o tym nie raz i w nie jednym miejscu to pisałam... Jednak te magnolie, z takim brudnym różem, może nawet fioletem miejscami, naprawdę mi się podoba...
To któryś z kolei album w tym formacie i z papierów od ScrapAndMe (poprzedniego chyba jeszcze nawet nie pokazałam...) ale TEN naprawdę wyjątkowo, pomimo tego różu, mi się podoba.

Album pomieści ok. 31. Jednak kilka stron jest zupełnie nie zagospodarowanych (nie ma stempla z formatem) -można tam wkleić 1 zdjęcie w formacie 10/15 lub 13/18 a można wkleić 2 zdjęcia 9/13 powiększając liczbę zdjęć.
Ponadto każda albumowa karta (których jest 6) ma w sobie kieszeń, można tam włożyć zdjęcia luzem (mogą tam być również np kartki pamiątkowe).


Album wykonałam z:
-baza albumu Eco-scrapbooking
-papiery Scrapandme kolekcja Blooming Magnolia
-tekturki Fabryka Weny
-stemple z formatem zdjęć Little Corner Design - Agata Kochanowska

Do tego przez maskę zrobiony wzór tuszem Distress Oxide -kolor -Victorian velvet-

I do tego dziurkacz Marthy Stewart (ten duży) oraz EK Tools (ten mały)

I jeszcze do tego maty wykonane z czarnych arkuszy od Rzeczy z Papieru - Pracownia Rękodzieła





















Cena 250 zł

Pozdrawiam Was cieplutko,
Martyna Siekirka

6 komentarzy:

  1. Piękny! Ja też normalnie nie przepadam za różem, ale często go używam do robienia prac.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w pracach też często się pojawia, ale to na czerń moje serce reaguje szybszym biciem :)

      Usuń
  2. Wspaniały album . Taki elegancki. Super papiery wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Właśnie mam wrażenie, że ta czerń i ten dziurkacz dodał elegancji...

      Usuń
  3. Bardzo elegancki :) Dziwnie jakoś z tym róże, jest, że w pracach pasuje, a poza nimi nieco mniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam tak jak Ty - lubię czarne bazy, nie lubię różowego, a jeśli już, to też właśnie taki brudny. :) Ten papier w albumie wygląda przepięknie jednak! Chociaż róż to historycznie kolor męski. :)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.