środa, 7 kwietnia 2021

725. Album prosto z Hogwartu

 Witajcie,

wyjątkowo słabo idzie mi blogowanie w tym roku... Za dużo się dzieje, za dużo spraw, dodatkowo trudny kurs w którym biorę udział... No ale nic. Nie przyszłam się żalić.

 

Chciałabym Wam opowiedzieć co ostatnio pochłania mi sporo czasu.

Lucyna zbiera kasę na pozbycie się raka. Potrzebuje 200 tyś.
 
Nie znam Lucynki osobiście. Na grupie biznesowo rękodzielniczej pytała czy ktoś ogarnia zbiórki, grupy charytatywne, czy ktoś Jej podpowie jak ogarnąć, jak to robić... No i od słowa do słowa... to ja zajmuje się tym bazarkiem... 
 
Wszystkich Was zapraszam do grupy, do licytacji, do udostępniania grupy
Aukcje charytatywne dla Lucyny Czabaj - życie wolne od raka za 200.000zl!
a kasę Lucyna zbiera tu: https://zrzutka.pl/x8cs5e
Będzie mi miło jeśli zechcecie wesprzeć Lucynkę, czy to wpłatą czy jakimkolwiek przedmiotem na licytację.  
 
A tymczasem, dla Lucynki na zbiórkę zrobiłam album z najnowszej kolekcji od ZoJu nawiązującej do Harrego Pottera.
Pomieści on aż 29 fotografii Waszych pięknych wspomnień.
Znajdziecie w tym albumie magiczny peron i pociąg, różdżki, eliksiry, listy oraz ciekawe powiedzonka. Na każde zdjęcie przygotowana jest mata, która ładnie podkreśli zdjęcie w formacie 9/13
 
Bezpośredni link do tej aukcji:
































4 komentarze:

  1. WOW, super, jestem fanką Harrego, ale tylko w wersji do czytania 😃

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha, a ja odwrotnie niż Ania wyżej - jestem fanką Harry'ego, ale tylko w wersjach wszystkich poza książkami, które były dla mnie nie do przejścia nawet w oryginale. :D
    Przepiękny album!

    OdpowiedzUsuń
  3. Album jest zjawiskowy! Pięknie go zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.