wtorek, 23 marca 2021

724. Patchworkowe kartki Wielkanocne

Witajcie,

 
dziś przedstawiam Wam patchworkowe kartki na Święta Wielkanocne.
Kartki są z serii raczej tych wesołych niż mocno religijnych. Na każdej mamy 4 kwadraciki z wesołymi kurkami czy zajączkami -czyż one nie są urocze?

Cena tych kartek 28 zł /szt. 
 
Wszystkie czekają w sklepie: https://wariacjemartyski.pl/pl/c/Wielkanoc/62
 
 
 
 
 
 

Wykonałam je z:
-papiery Lemon Craft
-tekturki Anemone
-kwadraciki uzyskane z wykrojników od Agaterii

7 komentarzy:

  1. U mnie też dziś patchwork wielkanocny, aleśmy się zgrały 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba ten styl. :) Jestem pod wrażeniem, że Ci to równo wychodzi, bo mnie nigdy. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne, kolorowe i wiosenne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne są, bardzo mi się podobają, są bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.