czwartek, 11 marca 2021

718. Album na Chrzest Święty

Hej,

jak się macie? Co u Was słychać moi drodzy Sympatycy Wariacji Martyśki?
 
Wczoraj na FB zapowiadałam nowości. Dziś prezentuję albumy na Chrzest Święty.
 
Albumy są wykonane z kolekcji papierów, która długo czekała na jej użycie, choć już kupując dokładnie wiedziałam co i jak wykonam -i tak też zrobiłam... Czasu brakuje...
 
Album na Chrzest Święty będzie piękną pamiątką na zdjęcia z tejże uroczystości, doskonały na prezent od Babci i Dziadka czy Rodziców Chrzestnych. 
 
Album pomieści około 37 zdjęć -są miejsca gdzie można wkleić na stronie 2 mniejsze zdjęcia lub 1 zdjęcie większe- więc ta ilość jest ruchoma. 
 
Cena 240 zł 
 
Te cudowne pamiątki dla Maluszka czekają na Was w moim sklepie: 
 
 
 
Album wykonałam z:
-baza  Eco-scrapbooking
-papiery Stamperia
-tekturki Fabryka Weny 

















 

5 komentarzy:

  1. Witam. U mnie dużo klejenia głównie komunia i zaproszenia ale w tak zwanym międzyczasie coś innego wpadnie. Podziwiam Cię za klejenie albumów, ja jakoś nie mogę się przemóc może nie potrafię? A może to dużo pracy? Jakoś omijam albumy...:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne albumy. Będą wspaniałą pamiątką.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne albumy. Bardzo ładnie przemyślane i skomponowane :) Będzie piękna pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne albumy! Bardzo podobają mi się kolorystyka i grafiki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe, wspaniałe , wspaniałe albumy! Podobają mi się. Nic tylko włożyć zdjęcia i podziwiać :)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.