niedziela, 31 stycznia 2021

717. Kalendarz na ścianę ze zdjęciem

Hej.

Sprawiłam sobie ostatnio ogromną frajdę. Zarówno na etapie przygotowywania jak i odbioru z paczkomatu była to dla mnie czysta przyjemność.

Wykonałam dla koleżanki kalendarz, nie była to wprawdzie niespodzianka, bowiem koleżanka wysłała mi nawet zdjęcie do tego kalendarza i wiedziała do czego mi o no... Ale efekt końcowy był dla Niej zdecydowanie niespodzianką. I sądząc po reakcji... Miłą niespodzianką.

A ja robiąc ten kalendarz trochę sobie pomaskowałam i powycinałam, trochę potuszowałam trochę powarstwowałam... W ostateczności Autor był bardzo zadowolony. Hihi.


Kalendarz wykonałam z:

-papiery Scrap8 kolekcja Odległe wspomnienia

-maska od AB Studio Szablon ID 85

-pasta od Primy kolor White Gold 

-napisy to HDFki od Artistiko potraktowane są Glossy Accent

-na dole wycinanki z wykrojników od Craft Passion












Pozdrawiam Was cieplutko, Martyna Siekirka

8 komentarzy:

  1. Piękny, bardzo spersonalizowany kalendarz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie to złoto błyszczy, super, że dałaś zbliżenia detali, bardzo je lubię. :) Fajna pamiątka. Nawet jak się rok skończy, to stronę główną można zachować, powiesić na ścianie - jak LO.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny kalendarz powstał! Wow! Złocenia w tle bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny kalendarz :) Bardzo mu dodają uroku złote elementy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny kalendarz, na pewno będzie wspaniałym "towarzyszem" na cały rok dla koleżanki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie wygląda kalendarz zwłaszcza złocenia, które są jeszcze dla mnie nie odkryte :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monika, te złocenia to akurat embossing, więc czy byle na pewno nie odkryte? :)

      Usuń

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.