wtorek, 12 stycznia 2021

714. Komplet ślubny: album + kartka

Dzień dobry Sympatycy Wariacji Martyśki,

dziś przedstawiam Wam komplet prezentowy na ślub: album na zdjęcia z kartką w pudełku.

Album pomieści 21 do 25 zdjęć. Natomiast na kartce możecie przekazać życzenia na Nową Drogę Życia, mogę również w niej dorobić miejsce na pieniężny podarunek.

Kartka i album jest wykonana w tym samym stylu, w zielono fioletowej kwiatowo roślinnej kolorystyce.

Album typu harmonijka, kartka w formacie DL.

Album tradycyjnie czeka w sklepie:

https://wariacjemartyski.pl/pl/c/ALBUMY/63 

 

Album wykonany jest

-na bazie z Eco Scrapbooking

-z papierów od Ni mniej ni więcej kolekcja "Zielony Ogród"

-tekturki Fabryka Weny

-wszystkie maty oraz pudełku i baza kartki pochodzą z  Rzeczy z papieru

-maska z Agaterii i pasta z Prima kolor White Gold

-"Miejsce na zdjęcie" +format to stempel od Little Corner Agata Kochanowska
























Komplet wykonałam z takiego zestawu i z digi


Cena kompletu 169 zł

Pozdrawiam Was cieplutko, Martyna Siekirka

8 komentarzy:

  1. Piękny komplet. Będzie cudowną pamiątką.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wciąż podziwiam Twoje albumy są świetne ja jakoś nie mogę się przełamać do albumów

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny komplet! Szczególnie podoba mi się okładka albumu. :)

    A wiesz, pamiętasz, jak kiedyś wrzuciłaś album z leśnymi papierami ZoJu? Kupiłam je wtedy z myślą o albumie też, ale wczoraj je pocięłam do innej pracy i albumu nie będzie. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny komplet, wszystkie jego elementy pięknie się komponują :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny komplet, bardzo pasuje mi na tę porę roku (ale także na inne pory-jest uniwersalny) :) Album mnie zachwyca, lubię harmonijkowe albumy. Super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczny komplet, szalenie mi się podobają kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny komplet. Piękna kolorystyka. Bardzo, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.