wtorek, 26 stycznia 2021

716. Pszczółkowe kartki Walentykowe

Witajcie :)

dziś zaprezentuję Wam kolekcję kartek na najbardziej romantyczne święto w roku. Kartki na Walentynki w niezwykle pszczółkowym i słodkich klimacie.

Kartki Walentynkowe wykonałam w tym roku w kolorkach błękitu i żółtego, pełne są serduszek. 

 Wszystkie te Walentynkowe kartki czekają na Was w moim sklepie internetowym:

https://wariacjemartyski.pl/pl/c/Dzien-Walentynek/38

 

Kartki wykonałam z digi papierów od I Love Digi  kolekcja Bee My Valentine.

Natomiast przez maski przeciskałam pasty NUVO Crackle Mousse.






Cena kartek 22 zł / 1 szt.

Ciepło Was pozdrawiam Martyna Siekirka

3 komentarze:

  1. Fajne są takie walentynki w nietypowych kolorach, przełamujesz schematy, a to właśnie lubię :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie one są urocze! Rozpływam się!
    Bardzo mi się podoba ta maska z sercem. I nie znałam tego musu Nuvo, muszę ogarnąć!

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.