czwartek, 18 marca 2021

721. Zaproszenia na Pierwszą Komunię Świętą

Dobry wieczór Wariacjowi Lubisie.

Wieczorową porą przychodzę do Was, by zaprezentować Wam zaproszenia na Pierwszą Komunię Świętą jakie ostatnio miałam przyjemność wykonać.


Zaproszenia zostały wykonane na zamówienie, jednak realizując zamówienie opracowałam wzór, który będzie powtarzalny i już wylądował na mojej sklepowej półce.


W roli głównej występuje postać dziecka komunijnego wpisanego w piękna delikatną rozetkę z dodatkiem bieluśkiej koronki. Tło stanowią kolorowe drobne kwiatki.


Mam nadzieję, że ten wzór przypadnie Wam do gustu.
Cena 12 zł -w cenie oczywiście personalizacja, tekst zaproszenia (z kropeczkami do samodzielnego uzupełnienia lub wydrukowany kompletnie) oraz koperta. 


Więcej zaproszeń: https://wariacjemartyski.pl/pl/c/ZAPROSZENIA/64

 

Zaproszenia wykonałam z: 
-papiery Scrapandme -dwie najnowsze kolekcje Rosy Days oraz Sapphire Days
-postać dziecka to wykrojnik ze Scrap Pasja marki @I Love Craft

 

 

 



9 komentarzy:

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.