wtorek, 16 marca 2021

720. Boks na 18-stke

Cześć, 

dziś pokażę Wam box jaki wykonałam na zamówienie. Mocno personalizowany, nawiązuje zainteresowan młodego Jubilata. 

Miało być wędkarstwo, sport i samochody (stąd ten super szybki błyskawiczny Fiat 126 P) 

Miejsce na pieniądze -kopertka -jest na spodzie wieczka, zapomniałam sfotografować. 


Cena boksa 80 zł 

 

 Boks wykonałam z:

-papiery Mintay blok teł nr 4 oraz blok z elementami do wycięcia

-tekturki Fabryka Weny

-napis na górze Frieebe od Paper Heaven

-napisy to różne elementy tekturowe od Mintay

-zębatki to maska Agaterii + pasta Primy kolor Mystic Turquise 

-imię na wieczku to alfabet od CraftPassion.Pl






 

7 komentarzy:

  1. świetny box.
    Dopracowany w każdym szczególe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ekstra, po męsku i bez kwiatów, podziwiam, bo ja tak nie umiem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny ja jakoś na 18 jeszcze nie robiłam żadnego boxa

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny! Dużo się dzieje, ale jest konkretnieb:) Podobają mi się takie kolory w męskich pracach.

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.