sobota, 6 listopada 2021

742. "Drewniany" album

 Hej.

 Największą inspiracją do tworzenia nowych prac są nowe materiały.

Ta piękna "drewniana" kolekcja od razu gdy ją otrzymałam zachęciła mnie do jej pocięcia. I pocięłam ją "w album" Album niezwykle uniwersalny. Doskonały i dla kobiety i dla mężczyzny, na wszelką okazję.
Motyw desek jest przeróżny wielobarwny, piękny. Powstał niezwykle wdzięczny, naturalny album.
Całość uzupełniłam pozytywnymi napisami.
Album pomieści 40 zdjęć formatu 9x13. 
 
 
Album stworzyłam z:
-papiery to Scrapandme kolekcja "Woods"
-stempelki z formatem zdjęć Little Corner Design - Agata Kochanowska
 



























 
Cena 149 zł
Pozdrawiam Was cieplutko, Martyna Siekirka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.