poniedziałek, 15 stycznia 2024

743. Jakby pierwszy post...

Hej, hej,

po ponad dwuletniej przerwie wracam do Was :) Ależ tęskniłam, jakoś z tego blogowania zrezygnowałam, ale ja tak lubię do Was pisać, tak lubiłam tu pokazywać Wam moje prace... Tak dużo tu postów, moich prac, twórczych uniesień, że aż szkoda z tego miejsca zrezygnować.

Mnóstwo się działo przez te 2 lata nieobecności. Myślę, że na wielu płaszczyznach się rozwinęłam. Kombinuję z nowymi materiałami i narzędziami. Kombinuję z fotografowaniem prac. Powstały ostatnio też 2 filmy, które wniosły mój profil na zupełnie nowy poziom, gdyż powstały przy współpracy z profesjonalistą Hubertem Bąkiem

Niestety pewne niepowodzenia również miały miejsce. W tym roku musiałam zrezygnować z mojego sklepu internetowego. Mam jednak nadziej, że jest to przejściowe. No i szukam sposobu jak go zastąpić, zależy mi by mieć gdzieś zebrane wszystkie dostępne prace, szczególnie, że zawsze mam ich spory zapas. Chciałabym byście mieli do nich dostęp, gdy trzeba coś "na wczoraj".

Jak tylko to ogarnę z pewnością dam Wam znać gdzie co i jak.

Duużo się dzieje w mojej głowie, planach życiu, nie będę Was wszystkim zanudzała. Ale pewne z czasem co nieco poopowiadam. :)


Podrzucam Wam jeden z filmów, który nagrał, zmontował i obmyślił Hubert.

Album jest dostępny, można go kupić, cena 450 zł, można go spersonalizować, ale więcej o nim napiszę w osobnym poście.


Podrzucam Wam kilka ostatnich prac z 2023 roku, jak widzicie wyglądają one bardzo różnie (pod względem technicznym) to jest kolejny punkt nad którym pracuję, chcę bowiem i zdjęcia wnieść na lepszy poziom...

(po kliknięciu na zdjęcie pokaże się jego duża wersja)



Niestety nie brakuje również prac, których sfotografować nie było okazji i są tylko takie zdjęcia robocze...

 

I na koniec przeooogrooomna prośba, jeśli już tu jesteś trafiłaś /trafiłeś proszę zostaw po sobie ślad. Choćby to miało brzmieć "Byłam" to będę wdzięczna za komentarz, bardzo chcę wiedzieć czy ktoś tu zagląda.


Cieplutko Was pozdrawiam, Martyna Siekirka

1 komentarz:

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.