niedziela, 21 stycznia 2024

745. Zaproszenia na komunię 2024 -czas start

Dzieńdoberek niedzielnie,

dziś chciałam Wam pokazać pierwszy zestaw zaproszeń jakie w tym roku wykonałam. A jednocześnie przypomnieć wzory jakie mam dla Was przygotowane.

 

Uwielbiam wykonywać zaproszenia, te na komunię chyba w szczególności, znam koleżanki po fachu, które jak mają zrobić 3 takie same prace to "już są chore" jest to dla nich zbyt monotonne i nie lubią w taki sposób pracować, ja natomiast bardzo się odnajduję, przy trzydziestu powtórzeniach również :)

 

Mam dla Was przygotowanych wiele wzorów, zdecydowana większość z nich jest aktualna i do powtórzenia, ale bardzo chętnie przygotowuję  nowe projekty na podstawie Waszych oczekiwań, np. aby były z fioletem skromne i podoba mi się "ta" dziewczynka". Albo: to jest ładne, ale chciałam całe w bieli. Itepe, itepe...

Zapraszam po szczegółową ofertę. 🔎
❤️ Sporo gotowych wzorów, jeszcze więcej pomysłów na nowe projekty.
💜 Zaproszenia personalizowane.
💙 W całości uzupełnione (o listę gości również) lub wykropkowane do uzupełnienia.
💛 W komplecie zawsze koperta.
🧡 Czas realizacji maksymalnie 2 tygodnie (najczęściej kilka dni).
💚 Ceny zaproszeń 9-15 zł, ze skrzydełkami 14-17 zł
 


 
 (po kliknięciu na zdjęcie pokaże się jego duża wersja)





 

 

 
 Cieplutko Was pozdrawiam, Martyna Siekirka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.