piątek, 26 stycznia 2024

747. Album z motywem koni

Witajcie,

największą moją dumą jakie powstają w mojej pracowni są albumy. Album, który dziś Wam pokażę to nie jest debiut, bowiem albumów z motywem koni, bardzo bardzo podobnych do tego, już robiłam chyba ze 4. Jednak ten zrobiłam "do szuflady" co oznacza, że -czeka na właściciela.

 Często ciężko zabrać mi się do robienia albumu -szczególnie gdy nikt na niego nie czeka. Jednak, gdy już zacznę, "poczuję flow"  to sprawia mi to ogromnie dużo przyjemności, a jaka później jest duma i radość, gdy skończę...

❤️ Album przygotowany jest głównie na zdjęcia formatu 10x15 cm (są również miejsca na zdjęcia 13x18, 9x13 czy 7,5x10 (można wywołać 2 zdjęcia na formacie 10x15 i je przeciąć)

🧡 Pomieści minimum 68 zdjęć

💛 Rogi albumu zabezpieczone są metalowymi narożnikami

💚 Album wykonany jest z produktów wysokiej jakości, będzie trwałą pamiątką na wiele lat

💙 W albumie umieszczone są cytaty

💜 Okładka albumu pozwala na przechowywanie go między książkami /albumami -brak wystających elementów -mogę jednak ją ozdobić by bardziej przyciągała oko

🤎 Klapki przytrzymują magnesy, więc "nic nie lata"

🖤 Umieściłam wiele karteczek na zapiski -przechowasz w nim daty, wspomnienia, możesz napisać o zdobytych miejscach na zawodach

 

Album możecie obejrzeć również na filmie, jest ładnie pokazany jego wygląd co gdzie i jak się otwiera wyjmuje i jak się go ogląda. :)

Film nagrał, zmontował i obmyślił Hubert Bąk -polecam współpracę z Nim.


 (po kliknięciu na zdjęcie pokaże się jego duża wersja)

Cena albumu 450 zł

 Cieplutko Was pozdrawiam, Martyna Siekirka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.