wtorek, 16 stycznia 2024

744. Na urodziny w formie płyty winylowej

Hej, hej, hej :)

jednym z ciekawszych moich projektów, ostatniego czasu i chyba w ogóle, jest pamiątka na urodziny w formie płyty winylowej.

Od bardzo dawna coś takiego miałam na myśli, od bardzo dawna również czekała na to płyta -do tego przeznaczona. I jak to mówią lepiej późno niż wcale...
I już wiem, że to na pewno nie ostatnia taka praca.
Ja może melomanem nie jestem... Ale muzyki lubię słuchać, płyty (zwykłe CD) czasem kupuję, kaset też słucham i taka forma "kartki" jest bliska mojemu sercu... Czuję jej wyjątkowość... I taką wyjątkowość chcę stworzyć ponownie. 
 
Tymczasem pierwsza z serii powstała na urodziny, w odcieniach fioletu, czerni i turkusu.
 
-płytę wykonałam z papierów od Mintay Papers z jednej z moich ulubionych kolekcji Nightfall
-tekturki są z Fabryka Weny
-maska jest od @Mintay -"Damask" efekt maski gdzieniegdzie potraktowałam tuszem do embosingu stąd te fiolety...

(po kliknięciu na zdjęcie pokaże się jego duża wersja)



Cieplutko Was pozdrawiam, Martyna Siekirka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.