środa, 24 stycznia 2024

746. Cennik -u mnie nie ma na PRIV...

 Witajcie,

dziś chciałabym przedstawić Wam oficjalny cennik Wariacji Martyśki:


gdyż bardzo nie lubię na Facebooku pisać na PRIV by o cenę się dowiedzieć... U mnie jest wszystko jasne i klarowne

 Chciałabym też Wam przypomnieć, gdzie możecie mnie znaleźć w sieci..

Tworzę z papieru,specjalnie dla Ciebie,przedmioty piękne i unikatowe...
Moje miejsca w sieci:
💚 You Tube https://www.youtube.com/@WariacjeMartyski/videos -tu najlepiej oglądać moje albumy, pokazuję ich dokładny wygląd
💙 BLOG http://wariacjemartyski.blogspot.com/ -etykiety pozwalają na wygodny i szybki przegląd z podziałem na tematykę lub rodzaj
💜 INSTAGRAM https://www.instagram.com/wariacjemartyski/?hl=pl -krótko i na temat, mało tekstu dużo zdjęć
💛 PAKAMERA https://www.pakamera.pl/wariacje-martyski-0_s12587364.htm portal, na którym znajdziecie wszystkie dostępne do sprzedaży, gotowe prace (doskonały zamiennik, gdy mój sklep jest nieaktywny, jak teraz...) -możecie kupić tam lub napisać do mnie na PRIV
 
 
Przyznam się Wam, że o rozpisaniu takiego cennika myślałam od wielu, wielu miesięcy albo i lat, a od kilku tygodni tak bardzo intensywnie... No ale wiadomo jak klient nie czeka, to niektóre sprawy się odkłada... Aż wreszcie na kartce długopisem rozpisałam sobie to na brudno. I w ostatni weekend (który miałam przedłużony, wiec i czasu więcej...) się wzięłam... Zanim powstało to co widzicie powstała inna wersja, niby kompletne, skończone... Jednak następnego dnia stwierdziłam, że to porażka i się do niczego nie nadaje i siadłam od początku.. Pokombinowałam pozmieniałam i teraz z efektu jestem bardzo zadowolona. Myślę, że jest przejrzysty i czytelny.
 
Oczywiści to są naprawdę orientacyjne ceny. Bywają odchylenia w obie strony Często też Klient mi mówi że może przeznaczyć określoną kwotę i ja projekt dostosowuję do tej kwoty -taką formę współpracy również lubię. 

Cóż, przyznam się Wam, że jest wiele rzeczy które ...chciałabym... i wciąż brakuje czegoś... A to czasu, a to weny, mobilizacji...
Ostatnio jednak sporo zmian u mnie, również w życiu prywatnym, więc mam nadzieję przekuć "chciałabym" na "zrobiłam. Cennik to dobry początek. :)

Cieplutko Was pozdrawiam, Martyna Siekirka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.