niedziela, 30 kwietnia 2017

Exploding box na pamiątkę...

Witajcie,

dziś praca, którą wraz Z TYM kalendarzem wykonałam na własne potrzeby.

Koleżankę z pracy przeniesiono do innego działu, bardzo się Ją polubiliśmy, więc postanowiliśmy przygotować dla Niej upominek. Ja przygotowałam dla Niej moje rękodzieło.
Kalendarz, który mam nadzieję, stojąc na Jej nowym biurku przywoła miłe wspomnienia (i wcale mi nie przeszkadza, że już prawie maj...) a do tego exploding box.

Na jednym ze skrzydełek napis, który zrobiłam dla mnie Marta z I love Digi. Myślę, że cytat  Goethego będzie idealny na takie pracowe zmiany.

Na drugim skrzydełko prym wiodą góry, gdyś Asia całkiem za nimi przepada...

Na kolejnym małe tagi na których się podpisaliśmy.

A na środku pudełeczko z łakociami.

Całość wykonałam z:
-baza boxu i pudełeczko na łakocie ze środka pochodzą z Rzeczy z papieru 
-papiery z Laserowe Love
-tekturki z Laserowe Love
-kwiatki WOC
-Michałki -miseczka ze stołu, a wcześniej sklep spod domu :)





 







Pozdrawia Was cieplutko,
MarSi

1 komentarz:

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.