środa, 12 kwietnia 2017

Wianuszek komunijny

Witajcie,

tak się ostatnio złożyło, że zamówiono u mnie box na komunię dla dziewczynki i jednocześnie się tak złożyło, że na blogu przyda-sie ogłosili ciekawie brzmiące wyzwanie: "z wiankiem". Od razu spodobał mi się tytuł i w głowie narodziły się pomysły...

A że wieczór wolny, po pracy nawet zmęczona nie byłam to zakasałam rękawy i do pracy się wzięłam.

W tej pracy postawiłam zdecydowanie na tradycyjne, nasze ulubione, niezawodne przydasie. Papiery UHKi, zamiast wykrojników z alli, serwetka Primy i wianuszek Memory Box (który większość chce mieć, ale nikt nie chce odsprzedać) i kwiatki z Wild Orchid Crafts do tego tekturki z Fabryki Weny oraz digi stempel od Żanety z digital paper, natomiast figurka klęczącej dziewczynki jest od Marty z Elfeys.  Jestem absolutnie oczarowana pracami Marty, w moich exploding boxach widzieliście już kilka Jej figurek, ale to malusieńki kawałek tego co tworzy. Koniecznie do Niej zajrzyjcie, tworzy świeczniki, wszelakie figurki -ogólnie same cuda!
Aaa dodam jeszcze, że cały box wykonany jest na ślicznym różowym GoatBoxsie od Olivii -do kupienia np TU

Pudełeczko można obejrzeć na filmie:



Jeśli jednak chcecie się czemuś przyjrzeć to podrzucam Wam też kilka zdjęć:


 


 



 

Pracę zgłaszam na wyzwanie:
http://blog.przyda-sie.pl/wyzwanie-kwietniowe-wiankiem/

2 komentarze:

  1. przesliczny śliczny środek

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezwykle elegancie pudełko! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Przyda się!

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.