niedziela, 16 kwietnia 2017

Sztalugowa kartka na pierwszą komunię świętą

Witajcie,

dziś troszkę inny post...

W moich pracach, wiadomo, używam różnych produktów: papierów, tekturek, digi stemplów (to te urocze obrazki). Za tymi produktami stoją Dziewczyny, jedne z nas... Cudownie jest znać osobę, która daną rzecz zaprojektowała, wymyśliła, sprzedaje. Inwestuje by realizować siebie...

Chcę Wam pokazać jedną z takich osób i bardzo zachęcić do kupowania i do korzystania z Jej grafik.

Mam ogromną przyjemność gościć z moją kartką na blogu wspaniałej Dziewczyny, która tworzy jeszcze wspanialsze obrazki, które tak chętnie wykorzystujemy w naszych pracach.
Digi stempel komunijny, który użyłam w mojej pracy wykonała Marta z I love digi Jej cudne grafiki na przeróżne okazje można kupić na Etsy

A w pracy, oprócz grafiki Marty, użyłam Asiowych tekturek Fabryki Weny;

oraz papierów autorstwa Marty Piekarczyk Taniec kwiatów z Białych Kruczków.

 









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.