środa, 2 października 2019

533. Jesienne czekoladowniki dla Nauczycieli

Witajcie,

powolutku sobie realizuję zamówienia na Dzień Nauczyciela...
Kocham tę moją pasję...
Żałuję i cieszę się jednocześnie, bo z jednej strony moja praca to pasja... Cieszę się, no bo tak jest kocham to co robię, mam zamówienia i coraz więcej zadowolonych Klientów, z drugiej strony wolałabym na większą skalę, bez pracy na etat... No ale cóż, póki co nie mogę sobie na to pozwolić...


Tymczasem pewne poznańskie Panie Nauczycielki od klasy V b dostaną czekoladowniki przeze mnie wykonane. -Fajnie! Myślę, że to ciekawszy pomysł niż kwiatek, banalny dostępny wszech obecny.

Mocno jesienne mi wyszły te czekoladowniki, ale jak ma być inaczej w październiku... Ale to ciepła jesień, ze zwierzeczkami, kocykiem i przytulnymi lampkami... Zresztą popatrzcie sami:


Dla Was chętnie również wykonam pamiątki na Dzień Nauczyciela,
który przypominam już  14 października. -za 2 tygodnie.


Kilka gotowych pamiątek czeka na Was w moim sklepie:
-również, jeszcze na spokojnie, mogę wykonać coś pod konkretne zamówienie... 
Przypomnę co gotowe w sklepie czeka:



 A wracając do zrealizowanego zamówienia...

Czekoladowniki wykonałam z:
-papiery Mintay by Karola  kolekcja Cozy Evening

A tutaj jeszcze kilka zdjęć:








Cena czekoladownika 15 zł /1 szt.

Pozdrawiam Was cieplutko,
MarSi

11 komentarzy:

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.