wtorek, 22 października 2019

535. Album na kobiece urodziny

Witajcie,
dziś przedstawiam albumy jaki wykonałam na 40ste urodziny dla kobiety...
Sam album do tego święta nie nawiązuje, jednak chcę pokazać, że taki uniwersalny album może być doskonałym pomysłem na takową rocznicę.

Album pomieści ok. 30 zdjęć formatu 10x15 jednak tę ilość można nieco powiększyć wklejając np dwa zdjęcia na stronie -wszystko pozostaje w kwestii Waszej wyobraźni.  
 


Album wykonałam z:
-papiery ScrapAndMe
-tekturki Fabryka Weny
-stemple Prima
-dziurkacze DP Craft oraz Martha Stewart

Możecie go obejrzeć na filmie:


lub na zdjęciach:
 




























Cena 200 zł

Ciepluśko Was pozdrawiam,
MarSi

16 komentarzy:

  1. Niesamowity projekt, widać ogrom pracy, osoba obdarowana będzie zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och jak mi milo. Tak doszły mnie słuchy, że była całkiem zadowolona :)

      Usuń
  2. Jejku, jaki on piękny! Niesamowite papiery do niego wybrałaś, cudne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Bardzo się cieszę, że się Tobie spodobał. A papiery? uwielbiam je :)

      Usuń
  3. Każda strona albumu piękna! Nawet nie pytam ile arkuszy papieru do niego zużyłaś, bo wiem, że takie prace to pochłaniacze papieru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu wbrew pozorom na ten akurat nie tak dużo. Ruszyła jedna cała kolekcje i z użyłam trochę tego co było napoczynane. Lubię te kolekcje, sporo używam więc było trochę arkuszy które udało się dopasować.

      Usuń
  4. Cudny ale chyba pracochłonny?Ile czasu ci zajęło stworzenie albumu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, ten był jednym z prostszych i szybszych z 4-5 jakie ostatnio zrobiłam. Na pewno poniżej 10h ale dokładnie nie pamiętam...

      Usuń
  5. Wowo Martyno kawał dobrej roboty wykonałaś. Piękny album.

    OdpowiedzUsuń
  6. W wiosennej tonacji, jak nic. :-) Pięknie wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny jest 💕 ja też ostatnio miałam przyjemność tworzyć pracę z tej kolekcji papierów, w moim przypadku to był exploding box.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tu już prawie zima, a ja dopiero mam chwilkę, żeby nadrobić komentarze... Wchodzę, a U ciebie taka cudna wiosna zagościła :) piękny album 😍

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.