niedziela, 27 października 2019

537. Album dla pary /na ślub /na rocznicę/

Witajcie,
dziś przedstawiam album jaki wykonałam dla pary. Doskonały na ślub na rocznicę czy ot tak po prostu.
Album pomieści ok. 23 zdjęć. Cały jest w delikatnych pastelowych kolorach.

Do kupienia jest w moim sklepie:


Album wykonałam z:
-baza Eco Scrapbooking
-papiery Small Wingels Shop 
-tekturki Anemone

 Album możecie obejrzeć na filmie:  



lub na zdjęciach:
















Cena albumu 90 zł

Pozdrawiam Was serdecznie,
MarSi

17 komentarzy:

  1. Śliczny. Pastelowy i romantyczny, super:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny i rzeczywiście jest uniwersalny, IMHO pasuje do każdego wydarzenia. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Takie właśnie był mój zamiary by nadawał na ślub ale by pasował też ma inne okazje.

      Usuń
  3. Widzę, że sporo robisz albumów... ja jakoś nie lubię albumów i nie robię może czas się przełamać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albumy dają ogromną satysfakcję. Poleć! Czy aż tak sporo? Chyba nie, ale fakt z coraz większym zapałem do nich siadam. Teraz mi się kilka skumulowalo do pokazania, bo czasu na obróbkę nie było... Jeszcze dwa czekają do pokazania... Dwa kolejne do zrobienia ale z dluuuuuuugim czasem realizacji. W między czasie chciałabym dla siebie (ale ten dla siebie chce od półtora roku) i świąteczny bym chciała... Ale to plany wszystko, co wyjdzie czas pokaże...

      Usuń
  4. WOW kolejny wypasiony album. Piękny jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwia, jak to wypasiony. Toż to maleństwo :)
      Dziękuję, cieszę się że się podoba.

      Usuń
  5. Świetny 💕 Mi ciągle brakuje czasu na albumy.

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.