sobota, 7 grudnia 2019

548. Kartki świąteczne z rozetką

Witajcie.
jestem ze wszystkim kompletnie do tyłu :(
Pocieszające jest to, że jestem do tyłu internetowo, ale działam, działam.
Dziś prezentuję partię kartek z rozetką, z czego aż jedna trafiła na sklepową półkę.


 Zapraszam na zakupy, prócz kartek są tam doskonałe na prezenty notesy, kalendarze, przepiśniki. 


Kartki wykonałam z:
-baza moja, do kupienia tu: https://wariacjemartyski.pl/pl/c/BAZY/75
-papiery Galeria Papieru -kolekcja Świąteczna Historia
-tekturki (zarówno te na rozetce jak i napisy) Fabryka Weny

 








 

Cena 17 zł za kartkę

Pozdrawiam Was grudniowo,
Martyna Siekirka -MarSi -Wariacje Martyśki

12 komentarzy:

  1. Fajne kartki. Bardzo ciekawie prezentują się rozetki jako tło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne bardzo :) A rozetka z wykrojnika czy sama robiłaś :?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Rozetki robiłam sama. Tu proces powstawania:

      https://www.facebook.com/photo.php?fbid=2850165784994725&set=a.706746452670013&type=3&theater

      Usuń
  3. Śliczny zestaw karteczek, rozetka jest tu doskonale dobranym elementem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne kartki, ciekawie się prezentują! Rozetki są na głównym miejscu wraz z tekturkami - podoba mi się ten duet :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kapitalne! Rozetki podobały mi się już na miniaturce, ale jak zobaczyłam jeszcze te tekturki, to się zachwyciłam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wesolutkie! Rozetki stanowią świetne tło dla tekturek.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne takie wesołe wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne kartki! Rozetki piękne

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam rozetki! a zestawienie tych pierniczkowych z tekturkami wygląda super. Pierwsza moja kartka świąteczana była rozetkowa i chyba ostatnie też zrobię rozetkowe, jak sie na Twoje napatrzyłam:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjne prace :) Świetnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne kartki, super pomysł z tymi rozetkami.

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.