niedziela, 15 grudnia 2019

554. Album na aukcję WOŚP

Witajcie,
dziś projekt absolutnie wyjątkowy, mój pierwszy taki.
Wykonałam album, który będzie licytowany na aukcji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

W album włożyłam absolutnie całe serducho i wszystko co miałam najlepsze.

Pierwszy raz skorzystałam z bazy od Ewy Constancji i pracowało mi się na niej wyśmienicie.

Wykonałam go już jakiś czas temu, z wtedy stosunkowo nowej kolekcji od Lemon Craft My sweet Provence.
Kolekcja była dla mnie lekkim zaskoczeniem, gdyż mnóstwo w niej róż, mniej lawendy, której się spodziewałam, jednak nie było to negatywne zaskoczenie, bardzo dobrze i łatwo mi się na niej pracowało.
 
 
 
Album możecie obejrzeć na filmie: 


 lub na zdjęciach:



 

 



 



 



 
 


 

Cieplutko Was pozdrawiam,
Martyna Siekirka

12 komentarzy:

  1. Piękny album. Tez jeszcze nie używalam tych baz od Ewy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały album, pięknie ozdobiony! Super Ci wyszedł! Ja pracuję na bazach Ewuni i jak dla mnie też są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Absolutnie fantastyczny album, widać jak wiele pracy i serca w niego włożyłaś. Podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. śłicznie całość sie prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest bajeczny, niezwykły i pięknie zrobiony! Trzymam kciuki! Na pewno ktoś zapragnie go mieć! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny - dopracowany w każdym calu.

    OdpowiedzUsuń
  7. No, no, powaliłaś mnie na kolana. Rewelacyjny album. Piękne wykonanie i cudownie dobrane papiery.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny album. Piękne papiery i misterne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny album, prześliczne papiery wybrałaś i świetną bazę od Ewy.
    Super :)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.