poniedziałek, 9 grudnia 2019

550. Kartki świąteczne craft

Witajcie poniedziałkowo,

dzisiejsze kartki chyba są moimi ulubionymi w tym roku. Delikatne, skromne i urocze.
C&S i czego zawsze szukam... Z pomysłem.

I choć wczorajsze dzwoneczki również bardzo mi się podobały, bo się przy nich napracowałam, bo są ciekawe, bo są nie "w moim stylu" to te dzisiejsze zdobyły moje serducho.



Dzisiejsze kartki wykonałam z:
-baza kartki, papier craftowy, papier kremowy, papier z wycinanki Rzeczy z papieru
-wykrojniki (wszystkie trzy) marki I love craft można je kupić w Scrap Pasji 
-dziurkacz Marthy Stewart







Cena za sztukę 11 zł

Pozdrawiam Was cieplutko,
MarSi

12 komentarzy:

  1. Masz rację, coś w nich jest. Też lubię C&S, choć tak rzadko je robię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo eleganckie :) Lubię takie proste, tradycyjne kartki :) Mają w sobie dużo magii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię kartki z papieru craft choć sama mało ich robię

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzeba mieć rękę i wyczucie do minimalistycznych prac, świetnie Ci one wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też lubię c&s kartki. Minimalizm jest super. Twoje cudne!

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne, proste kartki. Szczerze mówiąc mi trochę te napisy na prostokątnych podkładkach troszkę zaburzają odbiór kompozycji, odbierają nieco delikatności.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne te kartki. Proste, minimalistyczne. Ja nie umiem takich robić. Zawsze robię na bogato, a z takimi prostymi mam zawsze duży problem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne karteczki, uwielbiam C&S :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Proste i bardzo klimatyczne. Biel i kraft zawsze się cudnie komponują.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię taki styl, pięknie je wykonałaś.

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.