środa, 16 grudnia 2020

704. Kolejny kalendarz i znowu przepiśnik

Witajcie,

dziś chciałabym przedstawić Wam dwie zupełnie różne prace, łączy je to, że obie zrobiłam wczoraj.

Przedstawiam Wam kalendarz na 2021 oraz przepiśnik -notes doskonały by wszystkie przepisy były w jednym miejscu.

Wszystkie kalendarze przepiśniki i wiele innych czeka na Was w moim sklepie:

https://wariacjemartyski.pl/pl/c/Boze-Narodzenie/82

 

A te dwie prace wykonałam z:

-wkłady Fabryka Weny

-papiery Scrap 8

*przepiśnik kolekcja Poppy Conselation

*kalendarz kolekcja  Rose Lane

-grafika na przepiśniku jest z UHK

 






Cena po 55 zł

Pozdrawiam Was cieplutko,

MarSi

7 komentarzy:

  1. Piękne prace, ja muszę sobie zrobić przepiśnik i może w końcu zacznę gotować 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace. Obie maja swój niepowtarzalny urok.

    OdpowiedzUsuń
  3. Obydwa bardzo fajne, szczególnie ten zielony. Zawsze mnie ciekawi, jak się wycina te dziurki w scrapowym papierze, żeby spirala pasowała. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kalendarz w pięknych kolorach, podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie prace są piękne i nawet kolorystycznie trafione w mój gust.

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.