sobota, 19 grudnia 2020

707. Kalendarz w przytulnym klimacie

Hej, hej.

Stali Bywalcy z pewnością zauważyli, że coś się zmieniło... Ano zmieniło, zmieniło. Odkąd mam nowe logo planowałam przerobić blog by bardziej zgrał się z kolorystyką logo, ale wciąż nie było czasu. Aż wreszcie "podłubałam troszkę w tych kolorach".

Proszę koniecznie powiedzcie jak Wam się podoba nowa odsłona mojego bloga. Dla przypomnienia wrzucę Wam "starą wersję" mojego blogowego miejsca... 

 

A tymczasem chciałabym pokazać Wam kolejny kalendarz.

Wszystkie czekają na Was w moim sklepie:

https://wariacjemartyski.pl/pl/c/KALENDARZE/47

 Dziś w ciemniejszych kolorach niż dotychczas, z takim domowym przytulnym klimatem...

W środku na okładce kieszonka na ważne zapiski, karteczki.

Używam swoich kalendarzy już od kilka lat i zapewniam Was, że cały rok dobrze służą.

Kalendarz wykonałam 

z papierów od Minta by Karola kolekcja Fall Festival 

na bazie z Fabryki Weny.







Cena 60 zł

Cieplutko Was pozdrawiam, Martyna Siekirka

7 komentarzy:

  1. Jaśniejsza wersja bloga podoba mi się bardziej.
    Kalendarz super.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba kalendarz 😍 i nowa odsłona bloga też 😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Nowa wersja bloga jest cudowna! Uwielbiam te kolory. Pasują znacznie lepiej do tych kwiatów w rogu i loga.
    Kalendarz jak zawsze świetny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Energetyczny i taki kobiecy ten kalendarz :)
    A co do bloga, bardzo mi się podoba, ja lubię szarości a w połączeniu z turkusem tym bardziej ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie ta wersja bloga jest fajniejsza a co kalendarza to okładka jest cudna w tych kolorach, też zakupiłam te papiery :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorystycznie prezentuje się świetnie - ta szarość ładnie współgra z błękitem i czarnym kolorem. A kalendarz bardzo sympatyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna praca. Bardzo mi się podoba nowa odsłona bloga.

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.