piątek, 18 grudnia 2020

706. Podsumowanie grudniowych prac

Witajcie,

nie będę podsumowywać sprzedaży :) Ale chętnie podsumuję moje grudniowo (choć zaczęłam w październiku), świąteczno noworoczne prace. 

Pokażę Wam dziś większość prac jakie stworzyłam. Będzie mnóstwo kartek, sporo kalendarzy notesowych, czekoladowniki, kalendarze na biurko, notesy z magnesem na lodówkę. Jak również kilka pudełek, kalendarz na ścianę czy przepiśniki. 

 Wiele z tych prac czeka w moim sklepie internetowym

https://wariacjemartyski.pl/pl/c/Boze-Narodzenie/82

 

















 





7 komentarzy:

  1. To był dla Ciebie bardzo pracowity czas, gratuluję wspaniałych projektów 👍

    OdpowiedzUsuń
  2. A świstak siedzi i.... klei :)
    Bardzo piękne prace, ja przez cały rok tyle nie robię co Ty w grudniu ale fajnie, że działasz, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Imponujący dorobek. Piękne pracę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, wszystkie razem robią jeszcze większe wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Łoł, podziwiam! Imponująca i piękna kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Ileż tego zrobiłaś! Gratuluję :) Piękna kolekcja, pięknych prac :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Brak mi słów, a te kartki z rozetkami cudowne. Kawał dobrej roboty ❤️

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.