czwartek, 9 września 2021

730. Różane kartki na różne okazje

Dzień dobry,

pokażę Wam kilka kartek DUŻEGO FORMATU jakie ostatnio wykonałam. Kartki są na różne okazje. Są formatu A5 -co w mojej pracowni dosyć rzadko się zdarza.
Kartki z napisami: ROCZNICA ŚLUBU, MOC ŻYCZEŃ, SERDECZNE ŻYCZENIA.
 

Do kartki mogę wykonać pudełko, całość będzie eleganckim kompletem, każdą pracę mogę również spersonalizować, oraz dodać życzenia.
Kartki czekają na Was w moim sklepie: https://wariacjemartyski.pl/pl/c/KARTKI/14
 
Prace wykonałam z:
- papiery Scrapandme kolekcja Vintage Garden
- tekturki Anemone
- użyłam również wykrojnika od Spellbinders
  





 

Każda kartka kosztuje 40 zł -w komplecie koperta

2 komentarze:

  1. Wszystkie świetne! Raz w życiu robiłam kartkę wielkości pół A4 i to było dla mnie straszne przeżycie, więc podziwiam, że tak super sobie poradziłaaś!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna są :) A format rzeczywiście jest rzadkością, ale zdarzają się zwolennicy dużych kartek :)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.