niedziela, 19 września 2021

734. O zmroku z Przyjaciółmi -seria kartek uniwersalnych

Cześć,

w tej kolekcji zakochałam się od pierwszego wejrzenia, podobnie jak książkowa z poprzedniego postu od razu skradła moje serce.

Kolory: ciemny turkus fiolet i fuksja pięknie się ze sobą komponują, do tego elementu wieczornego relaksu: kanapy, rozgwieżdżone niebo, wino, lampki (i te do wina i te od dawania światła).

Kartki uzupełniłam uniwersalnymi napisami i powstała seria kartek dla przyjaciół. 

 

Kartki wykonałam z:

-moje bazy: https://wariacjemartyski.pl/pl/c/Bazy/75 

-papiery Mintay by Karola kolekcja Nightfall

-wykrojnik Spellbinders S5-447

-stemple AB Studio Aga Baraniak -wyembosowone złotym pudrem od WOW





 







 

3 komentarze:

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.