czwartek, 16 września 2021

733. Kartki w zachodzącym słońcu na Dzień Nauczyciela

Cześć! 

Niedawno wygrałam paczkę papierów od firmy Lexi Design, taką:


W kolekcji House of Books byłam zakochana, odkąd marka ją pokazała, od razu wiedziałam, że muszę ją mieć, tym przyjemniej było ją wygrać. Ta kolekcja, jest taka moja, lubię książki, takie domowe klimaty, biblioteczki, koty i herbatki /kubeczki.

Na pierwszy rzut poszła oczywiście ta kolekcja, z której stworzyłam kilka kartek na Dzień Nauczyciela, który już za miesiąc.

 Do wykonania kartek użyłam:

-moje bazy: https://wariacjemartyski.pl/pl/c/Bazy/75 

-papiery Laserowe Love /Lexi Design

-wykrojnik Spellbinders (s5-455)

 










Cena kartek 30 zł /1 szt. 

Cieplutko Was pozdrawiam, Martyna Siekirka
 

3 komentarze:

  1. Bardzo fajne kartki. takie retro.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudowne! Mnie zachwyciły i te papiery, i Twoje kartki! I jeszcze na zdjęciach jest takie fajne światło. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała wygrana! I śliczne kartki powstały. Podoba mi się w nich to, że mają jesienną stonowaną nutę :)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.