czwartek, 17 sierpnia 2017

Czekoladowniki na dzień nauczyciela

Witajcie,

dziś przybywam do Was z czekoladownikami.
Wiem, że moje "koleżanki po fachu" powoli zaczynają przygotowywać się do sezonu świątecznego, ja tak daleko jeszcze nie sięgam, ale o październikowym święcie nauczycieli już myślę.

Do wykonania czekoladowników szukałam czegoś wyjątkowego... Czegoś delikatnego, kwiatowego (bo jednak w duszy mi lato gra, a nie październikowe deszcze i mgły...). Nie do końca chciałam by to było coś typowo "nauczycielowatego" ale by jednak do tego nawiązywało.

Postawiłam więc na digi stemple, do których sama dodałam tekst.

W ofercie I love digi jest kilka zestawów stempli, które zawierają stempel "do uzupełnienia" -idealne do wstawienia tekstu. Wybrałam stemple z trzech takich zestawów: 


Zachęcam Was do zapoznania się z całą ofertą digi stempli od I love digi można je kupić na ETSY jednak bardzo serdecznie zapraszam Was również do Grupy na Facebooku

A ja do swoich czekoladowników, oprócz digi stempli z I love digi, użyłam:
-tekturki od I kropki 
-papierów od UHK Gallery














Cena za 1 sztukę 25 zł
przy zamówieniu hurtowym cena do negocjacji.
Czekoladowniki do wzięcia -te, ale też mogę wykonać podobne.

Cieplutko Was pozdrawiam,
MarSi

9 komentarzy:

  1. Cudowny! Serdecznie i cieplutko pozdrawiam -Gosia💚

    OdpowiedzUsuń
  2. Z przygotowań światecznych na razie jestem w fazie "myślenia". :-)
    Świetne czekoladowniki, bedą jak znalazł!

    OdpowiedzUsuń
  3. o kurcze, to ja w takim razie jestem daleko w lesie ;) ani świąt ani dnia nauczyciela jeszcze nie tknęłam ;)
    połączenie różu z czarnym najbardziej mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne wszystkie, ten zielony bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne wszystkie trzy. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Łoo matulu, podoba mi się ta fejsbukowa akcja. 5 komentarzy pod moim postem to dla mnie szok... Dziękuję Wam bardzo serdecznie, Dziewczyny, za ciepłe słowa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jako, że nie mam szkolnych dzieci to temat co roku mi umyka. Śliczne te czekoladowniki. Muszę przyznać, że czarna baza dodaje im szyku i....pazura ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne :) Faktycznie Dzień Nauczyciela niedługo. Zawsze na ostatnią chwilę mi się przypomina o nim :) Moje maluchy jeszcze przedszkolne ale coś miłego dla pań wypadałoby zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super! Czarna baza wygląda extra i sprawia, że całość się fajnie komponuje i nie wygląda mdło :)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.