niedziela, 20 sierpnia 2017

Różowo zielony exploding box na chrzest

Witajcie,

dziś exploding box w nietypowej kolorystyce. Baza boxu jest różowa, taka jasna, delikatna, perłowa, natomiast ozdobiłam go na zielono.
Exploding box jest na chrzest dla dziewczynki

W centralnej części umieściłam figurkę z zimnej porcelany niemowlaczka w beciku z napisem Pamiątka Chrztu Świętego.
Na bocznych skrzydełkach tekturowe symbole chrztu: szatka i świeczka.
Na górnym i dolnym skrzydełku postawiłam na tekst (gdyż ja lubię literki) i tak o to na górnym skrzydełku wraz z grafiką mamy informacje na jaką okazję, na czyje to święta i kiedy to było czyli digi stempel od Marty. Natomiast na dolnym życzenia.
I w ten o to sposób tak się rozpędziłam, że brakło mi miejsca na kopertkę na pieniążki, więc umieściłam ją na spodzie wieczka.
I jeszcze na przedniej ściance na wierzchu boxa umieściłam podpis od kogo i dla kogo to pudełko.


Materiałologia:
Górny stempel od Marty z I love digi.

Dolny to projekt Kamili.

Najlepsza i niepowtarzalna idealna baza koperty "łatwa w obsłudze" 
ze sklepu Rzeczy z papieru

Baza boxa to GoatBox 
(KLIK KLIK a zobaczycie jakie cudne bazy -link do Fanpge na FB)
do nabycia w sklepie I kropka 

Tekturki na wieczku oraz na bocznych skrzydełkach 
pochodzą również ze sklepu I kropka

Figurka z zimnej porcelany autorstwa Marty z Elfeys -figurki z pasją  

Papiery, te zielone to Lemon Craft












Cena 80 zł

Cieplutko Was pozdrawiam,
MarSi

10 komentarzy:

  1. Uroczy boxik, figurka słodka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Takich figurek u mnie więcej, mają nawet swoją etykietę... Uwielbiam je... Fajnie umieszczać rękodzieło innych w swoim rękodziele.

      Usuń
  2. Śliczne pudełko, ja jakoś unikam tej formy, ale lubię podziwiać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Też są formy, które podziwiam, a wziąć się nie mogę...

      Usuń
  3. Cudny box! Szkoda, że nie zgłoszony do wyzwania BloomCraft ;)
    Trafiłam dzięki Akcji dobrego słowa na FB, pozdrawiam koleżankę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny box. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne pudełko! A dzidziuś w środku przeuroczy!

    OdpowiedzUsuń
  6. GoatBoxy są jedyne w swoim rodzaju :) Pięknie ozdobiłaś bazę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroczy box! Serdecznie i cieplutko pozdrawiam -Gosia💚

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.