poniedziałek, 28 sierpnia 2017

Mały Książę na kartce uniwersalnej

Witajcie,

jestem bardzo podekscytowana, gdyż dziś po raz pierwszy inspiruję na blogu I -kropka. Dla nie wtajemniczonych wytłumaczę, że nawiązałam współpracę z firmą, którą projektuje oraz wycina elementy z tekturki, które z ogromną przyjemnością używam w swoich pracach. Korzyść jest obopólna, gdyż ja dostaję ich materiały oni mają reklamę, oraz pokazuję jak ich produkty można wykorzystać.
Natomiast wtajemniczonym powiem, że jestem bardzo szczęśliwa z tego DT. Spełniam marzenia! Kocham tekturki, więc z przyjemnością do stycznia będę inspirować pracami z tekturkami od I -kropki.

Jako pierwszą  pokażę Wam kartkę, w której pięknym tekturowym wianuszkiem otoczyłam grafikę mojej ulubionej książkowej postaci: Małego Księcia. Dołożyłam napis "Carpie diem", a całość zamknęłam w pudełku z napisem "smile" a to wszystko oczywiście z tekturek od I -kropki














Baaardzo cieplutko Was pozdrawiam,
MarSi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.